Browsing SBE, Yüksek Lisans, İşletme Programı Koleksiyonu by Access Type "info:eu-repo/semantics/embargoedAccess"
Now showing items 1-5 of 5
-
Devam sütü tercihinde etkili faktörlerin belirlenmesi ve pazar liderlerinin marka kişiliklerinin araştırılması üzerine bir çalışma
(Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-05)Günümüzde yaşanan hızlı teknolojik ve sosyal değişimler, farklı ekonomi ve pazarlarda rekabet etmeyi ve ayakta kalabilmeyi zorlaştırmıştır. Markalaşan ürünlerle farklılaşabilen firmalar zorlu pazar şartlarında tutunabilmiş ... -
İnovasyon stratejilerinin işletmelerin girişimcilik uygulamalarına etkileri : ilaç sanayinde fason üretim yapan bir işletme örneği
(Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-05)Bu çalışmada, inovasyon stratejilerinin, işletme çalışanların girişimcilik faaliyetlerine etkileri araştırılmıştır. Girişimciler, farklı düşünce ve kültüre, altyapıya, deneyim ve birikime, özelliklere sahip olabilmektedir. ... -
İstanbul’da çelik kepenk üreten işletmelerin rekabet stratejilerinin belirlenmesi üzerine bir çalışma
(Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-05)Strateji sistematiği ve işlevsel tanımı işletme yönetimi literatürüne 20. yüzyılın ilk yarısında girmeye başlamış, son dönemde günümüz işletme anlayışının yönetim ve karar alma mekanizmalarında ciddi bir yere sahip olmuştur. ... -
Otomotiv sektöründe lüks segmentte marka kişiliği ve kullanıcı imajlarının karşılaştırılması üzerine bir araştırma
(Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-05)Hızlı ve sürekli değişim gösteren piyasa dinamikleri nedeniyle firmalar çok fazla rakiple yarışmak zorundadırlar. Ürün özelliklerinin teknolojinin gelişmesi sayesinde birbirine benzemesiyle işletmelerin elinde olan en ... -
Reklam kurulunun “çocuklara yönelik reklamlar’’ başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamların tüketicide yarattığı etik algısı üzerine bir araştırma
(Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-01)Pazarlama etiği ve Reklam etiği konuları pazarlama dünyasının son zamanlarda üzerinde durduğu önemli konulardandır. Reklamlar ve özellikle Televizyon reklamları taşıdığı iletişim amacı doğrultusunda izleyenlere (hedef ...