Browsing by Author "Örs, Müge"
Now showing items 1-4 of 4
-
The examination of brand community concept in football sports clubs and a case study from Turkey: The evaluation of Fenerbahce’s sports club and its practices as a brand community
Baruönü Latif, Özge F.; Örs, Müge (European Scientific Institute, 2013-04)Today, the concept of brand community is accepted as the highest adaption of consumers to the brands. In this article, the definition of brand community and its basic components are examined conceptually. Afterwards, whether ... -
İkinci dalga kahve tercihini etkileyen faktörler: içtiğimiz kahveleri tanıyor muyuz?
Baruönü Latif, Fatma Özge; Örs, Müge (Gazi University Faculty of Tourism, Department of Gastronomy and Culinary Arts, 2018)Söz konusu çalışma, gösterişçi tüketim literatüründeki marka bazlı çalışmalara alternatif olarak, kahve tüketimini daha önce incelenmemiş bir perspektifte incelemektedir. Çalışmada kahve tüketimine etki eden faktörler, ... -
A study of essential war strategies and their similarities with competitive marketing strategies
Baruönü Latif, Özge F.; Örs, Müge; Gürdal, Sahavet (IJBMS, 2012-06)We think that businesses have no difference from the armies struggling with each other in a battle field, due to fierce competition that exists in today's business world. In this article, the similarities between the overall ... -
Ticari reklam ve haksız ticari uygulamalar yönetmeliğinin ‘çocuklara yönelik reklamlar’ başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamların tüketicideki algısı
Ceylan, Levent; Baruönü Latif, Fatma Özge; Örs, Müge (Selçuk Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada, Reklam Kurulu’nun Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği’nin ‘çocuklara yönelik reklamlar’ başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamlar odak grup çalışmasıyla ile incelenerek tüketicilerin ...