Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDavras, Gonca Manap
dc.contributor.authorBulgan, Gülay
dc.date.accessioned2014-07-03T13:22:10Z
dc.date.available2014-07-03T13:22:10Z
dc.date.issued2012-07
dc.identifier.citationDAVRAS, G., BULGAN, G. (2012). MYO öğrencilerinin ingilizce hazırlık eğitimine yönelik tutumları: Isparta MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği örneği. Doğuş Üniversitesi Dergisi, 13 (2), 227-238.ss.en_US
dc.identifier.issn1302-6739
dc.identifier.issn1308-6979
dc.identifier.urihttp://journal.dogus.edu.tr/index.php/duj/article/view/572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11376/204
dc.description.abstractÜlkemizde mesleki ve teknik eğitimin en önemli kolu MYO’dır. Bu okullarda iş dünyasının beklentilerine cevap verebilecek, öğrencilerin ilgi ve ihtiyaçlarını karşılayacak bir eğitimin verilmesi esastır. Yabancı dil eğitimi bu sürecin bir parçasıdır. Gelişen ve değişen iş dünyasının her aşamasında yabancı dil bir zorunluluk halini gelmiştir. Bu ihtiyacı karşılamak için MYO’larında zorunlu İngilizce hazırlık sınıfları hayata geçirilmiştir. Bu çalışmada zorunlu yabancı dil eğitiminin öğrenciler üzerindeki öneminin ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu doğrultuda öğrencilerin yabancı dil eğitimine bakış açılarına yönelik anket hazırlanmış ve uygulanmıştır. Analiz sonucunda öğrencilerin yabancı dil Hazırlık Sınıfı eğitiminin gerekliliğini kavradıkları anlaşılmıştır. Ancak öğrencilerin yabancı dil eğitiminde konuşma becerisi kazandırılması konusunda eksiklikleri olduğu saptanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn our country the most important branch of vocational and technical education is vocational schools. In these schools, it is essential to give an education which can respond to the expectations of the business community and meet the interests and needs of students. Foreign language education is part of this process. Foreign language has become compulsory at every stage of developing and changing business world. To meet this need, compulsory English preparatory classes in vocational schools have been implemented. In this study, it has been aimed to emphasize the importance of compulsory foreign language education upon students. In this respect, a questionnaire aimed at students' perspectives on foreign language education has been prepared and implemented. As a result of analysis, it has been understood that students have comprehended the necessity of education in foreign language preparatory class. However, it has been determined that students have deficiencies in acquiring speaking skills within foreign language education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherDoğuş Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMeslek Yüksek Okullarıen_US
dc.subjectYabancı Dil Hazırlık Eğitimien_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectVocational Schoolsen_US
dc.subjectPreparation for Foreign Language Educationen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.titleMYO öğrencilerinin ingilizce hazırlık eğitimine yönelik tutumları: Isparta MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği örneğien_US
dc.title.alternativeVocational school students attitudes towards english preparatory class education (Isparta Vocational School Program of Tourism and Hotel Management application)en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.contributor.authorIDTR19798
dc.contributor.authorIDTR20037


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster